Film dag med Stigge <3

Tjjo breee <3
jag har typ inte bloggat på hela dagen, och jessica är fett damp på mig för det!
Men som sagt, jag har inte varit hemma för att jag har ju varit hos stig och vi har kollat på Raise your voice och the Messanger. Vi typ dog när vi kollade på The messanger för det var typ as äcklig :O
Sen så kom jag hem och då... satte jag mg vid datorn och snackade med mina kompisar på skype,
så har jag också kollat på Zathura och nu kollar jag på A cinderella story. Jag chattar även med stig samtidigt och så smsar jag med Adam :)

Imorgon blir det TÄBY :D <3


JAJAJA...



Kommentarer
Postat av: JENNIFERFOTON

Åh tack så mycket :')

2011-03-05 @ 11:34:48
URL: http://jenniferfoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0